کاکی 98
 

در بازی سه بعدی AE 3D Motor که برای سیستم عامل های اندروید طراحی شده است شرکت کنید و در نقش یک موتور سوار حرفه ای سوار بر یک موتور قدرتمند و پرسرعت شوید و در خبایان های شهر، بزرگراه ها و معابر عمومی به گردش و گشت زنی بپردازید. صدای بازی را زیاد کنید و همراه با آهنگ های هیجانی که برای پس زمینه این بازی طراحی شده در خیابان ها با نهایت سرعت برانید،ولی مواظب پیچ و خم ها و موانع اطراف جاده باشید تا از مسیر اصلی منحرف نشده و بازی را به پایان برسانید. بازیکنان میتوانند در خیابان های پرترافیک و در میان ماشین ها ویراژ دهند و از لابه لای خودروها عبور کنند و هیجان یک موتورسواری حرفه ای را احساس کنند.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : mohsen

در بازی Gem Miner 2 شما با حفاری زمین تلاش می‌کنید به منابع ارزشمند زیر زمین دست پیدا کنید. شما با استفاده از ابزار حفاری خود به نقاط مختلف زیر زمین می‌روید و اگر خوش‌شانس باشید به محل نگهداری گنج دست پیدا می‌کنید! این بازی دارای گرافیک مناسبی است و در آن می‌توانید حالت Freeplay را انتخاب کنید که با داشتن ۶ حالت سختی متفاوت و انواع معادن می‌توانید ساعتها خود را با جستجو در این معادن سرگرم کنید. همچنین بازی دارای ۴۳ مرحله‌ی متفاوت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.



ادامه مطلب ...

طرح مسابقات نسخه موتور سواری Drag Racing: Bike Edition - دانلود بازی سواری اندروید : بازی زیبای ارائه شده یک بازی مسابقه ای با موتور های سنگین میباشد و در این بازی شما با توجه به رقابت های انجام داده و جمع آوری سکه دست به تقویت موتور و خرید موتور های  جدید میزنید گیم لذت بخشتری تجربه میکنید.



ادامه مطلب ...

ماموریت نهایی قسمت دوم مقابله با رئیس Ultimate Mission II (vs Boss) - دانلود بازی اکشن تفنگی اندروید : بیگانگان زمین را به دریایی از آتش تبدیل کرده اند وشما میخواهید خود را تبدیل به قهرمان برای بازماندگان دنیا کنید و برای مقابله با موجودات فضایی و رئیس آنها خود را تجهیز به قویترین سلاح ها کرده و به مبارزه با انها میپردازید.

 

 



ادامه مطلب ...

ژنرال کوچک Little Generals - دانلود بازی استراتژی اندروید : بازی شبیه ساز از میدان جنگ است که حس یک فرمانده را به بازیکن میدهد تا نبرد های پیش رو را مدیریت کرده و با تاکتیک های جنگی پیروزی برای خود بخرد.بازی داریا گرافیکی کارتونی و گیم پلی خوبی میباشد.



ادامه مطلب ...

شعله های زخمی Flames Scar - دانلود بازی شمشیری اندروید : داستان در مورد جادوگرانی است که برای شکست با شوالیه ها از هر نیروی شیطانی استفاده میکنند و شهر را به ویرانه ای تبدیل کرده اند در این گیرودار ایده ای جنگجو که عضو گروه قهرمانان هستند برای نجات شهر به مغابله با این شیاطین میپردازنند.

 

 

 



ادامه مطلب ...
افراطی ها در دفاع Extreme Defence  - دانلود بازی استراتژیکی اندروید : بازی در کلاس بالای در سبک بازی های دفاعی قرار دارد و دارای گیم پلی ساده و گرافیک خوبی برای اندروید میباشدداستان در مورد مهاجمان بیگانه به شهر و است و شما وبه عنوان افسر ارشد شهر برای دفاع از محیط زندگی خود باید برنامه استراتژیکی خاصی را بچینید.
 
 
 




ادامه مطلب ...

نبرد سوسک بازی زیبایی است که در سبک بازی معروف WORMS ساخته شده است و دارای سبک استراتژیکی می باشد.این گونه بازی ها در آندروید و هر سیستم دیگری می توانند بسیار لذت بخش و اعتیاد آور باشد.

 

در BATTLE BUGS می توانید به تیم های مختلف سوسکی تقسیم شوید، از سلاح هایی مانند آرپیجی و سلاح هایی عجیب تر مانند سوسک باد کرده و بمب خوکی استفاده کنید.

 

این بازی برای سیستم عامل آندروید ساخته شده است و در ورژن ۱٫۶ به بالای آندروید به خوبی اجرا خواهد شد.

 

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاکی 98 و آدرس kaki98.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 460
بازدید کل : 36324
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User